Elisabeth Wolfhagen

Uddannelsen til lægeeksamineret massør på Nordjysk Massageskole, har til formål at uddanne elever, som er kvalificeret og forberedt til, at kunne starte op som selvstændig, hvis du måtte ønske dette.

Arbejdsmulighederne for en massør i dag er mange, lige fra at have egen klinik, være tilknyttet virksomheder, Wellness centre eller idrætsforeninger. Det er også en mulighed at være i ansættelsesforhold hos en kiropraktor eller fysioterapeut.

Mennesker betragter i dag ikke længere massage som en luksusvare, men som et vigtigt supplement til vores sundhedssystem, for at højne vores livskvalitet. Det betyder et stadigt stigende behov for kompetente massører, og jeg tror kun vi har set begyndelsen. Jeg får jævnligt tilbud fra virksomheder angående massage-ordninger, som jeg sender videre til mine elever, som måtte ønske dette tilbud.

Job muligheder