Bitten Møller Nielsen

Selvstændig

Da jeg havde bestemt mig for at læse til masssør, undersøgte jeg mulighederne på nettet. Men der var ikke lige nogen at jeg syntes der passede til min kemi.Ja det var så ikke på det tidspunkt at jeg skulle læse til massør fandt jeg så ud af.

Efter et stykke tid var der en annonce i en af de ugeaviser vi fik her i Dronninglund, at der var uddannet nogle massører fra Nordjysk Massageskole i Aabybro. Jeg undersøgte og kontaktede Elisabeth pr. telefon og vi fik en god samtale og vi aftalte at jeg lige kunne komme og snakke med hende. Som sagt så gjort, det var en behagelig oplevelse og jeg havde en fin fornemmelse i min krop, at vores kemi faldt rigtig godt i hak.Jeg bestemte mig for at det skulle være her at jeg skulle prøve at blive massør. Endda var det lægeeksamineret massør , som var den mindst alternative af alle massage former, og nok mest anerkendt indenfor det etablerede sundhedssystem.

Kursusstart indfandt sig , spændt var jeg selvfølgelig på om det nu var mig. Det viste sig at være meget spændende, men også et forløb som kræver meget af dig som person, både fysisk og psykisk. Men Elisabeth formår simpelthen bare ,at gøre det meget krævende pensum og meget høje niveau, forståeligt for os som kursister igennem flere repetitioner .

Min viden indenfor anatomi, fysiologi og massage, har takket være Elisabeth`s måde at engagere sig i mig som kursist, blevet enorm stor. Elisabeth er for mig en meget " stor "personlighed indenfor sit fag, og med sit positive væsen og ærlighed kan jeg på det varmeste anbefale skolen til andre der overvejer at uddanne sig til massører.

Selvom Elisabeth er indehaver af skolen, har vi på hold tre kommet med flere indputs ,som hun har tænkt over og taget godt imod. Ja og nu er Elisabeth så igang med at sætte en overbygning igang på massageskolen. Det håber jeg at hun får godkendelsen til af SKAT. Forventningerne til om Elisabeth evner og formår dette kan der IKKE stilles spørgsmåltegn ved, da hun har en meget stor oprigtighed og ærlighed i sin måde at forvalte de ting hun sætter sig som sine mål.

Bitten Møller Nielsen HOLD 3